הזוי • בשול הכביש הסואן, הנהגת התבקשה: "תיגשי לניידת"

עמית דניאל 4 Comment on הזוי • בשול הכביש הסואן, הנהגת התבקשה: "תיגשי לניידת"

זו אמורה היתה להיות נסיעה סטנדרטית אך כשניידת התנועה עצרה את גלית מנסבך וביקשה ממנה לאחר זמן מה גם לגשת לניידת, הנסיעה הפכה לטראומה | דוברות המשטרה: "מייחסים חשיבות רבה למתן שירות אדיב" | הסיפור המלא

המשאית שחלפה
22:21
30.04.24
צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גלית מנסבך, עיתונאית, שנסעה היום בכבישי הצפון נתקלה בהתנהגות יוצאת דופן עד כדי מסכנת חיים של שוטר תנועה. "נסעתי בכביש 75 צפון לכיוון חיפה" היא מספרת "וניידת משטרה קראה לי ברמקול לעצור בצד. מקום בלי שוליים כמעט. עצרתי. ניגש אלי שוטר לוקח רישיון. שאלתי אם לא מסוכן לעמוד כאן. הוא ממלמל לעצמו "מסוכן אומרת לי. חוצפנית".

בשלב זה לדבריה, השוטר חזר לרכבו והיא המתינה ברכבה. "אחרי כמה דקות" היא ממשיכה "הוא קורא לי ברמקול של הניידת "גברת תרדי מהרכב ותיגשי לניידת".

נבהלתי, מדובר בכביש ראשי, כמעט ללא שוליים, עוברים רכבים ומשאיות במהירות גדולה אבל הבנתי שאין ברירה. אני יורדת מהרכב, ניגשת אליו ואמרת לו "אתה אמיתי שאתה מבקש ממני לרדת מהרכב כאן? זה מסוכן!" הוא עונה "תסתמי את הפה" ולכאורה בא להראות לי את המהירות שנסעתי".

02

"באותו רגע פתחתי וידאו כדי לצלם את ההזיה ובדיוק עוברת משאית ענקית צמוד אלינו וכנראה ברגע האחרון קלט אותנו וסטה מהמסלול כדי לא לפגוע בנו ועפו עליי מטר של אבנים, כל זאת כשאני עומדת בחוץ והשוטר יושב בניידת. השוטר מסרב להחזיר לי את הרישיון כדי שאוכל ללכת משם. הוא עיכב אותי עוד 20 דקות, נתן לי קנס ונסע".

גלית מספרת שהרגעים שלאחר מכן עברו עליה בהלם "אני בהלם טוטאלי, בכיתי בטירוף מהבהלה".

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה לאתר קול חי: "העברנו את התלונה לפניות הציבור. ככלל, אגף התנועה מייחס חשיבות רבה למתן שירות אדיב תוך שמירה על בטיחות משתמשי הדרך. הגברת מוזמנת להעביר את תלונתה בצירוף פרטיה המלאים כדי שתבורר על ידי קצין תלונות הציבור של אגף התנועה".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    מסכנה הולכים לנקום בה חבל על הזמן ….
    יחכו לה מתחת לבית בלשים עד שתעשה טעות ואז יראו לה מה זה …יתפרו אותה בדוחות ….
    זבל של משטרה ….
    כמו ילדים בגן …ועוד יגידו לה זו את שקיבלת דוח על מהירות בצפון ??? אז הנה דוח נוסף
    ואני יעצור פה
    ….
    ודי למבין …
    שוטר עוצר אותך אל תגיב אל תדבר אל תחתום אל תשתף פעולה תקבל את מה שהוא ייתן ואחכ תגיש למשפט….

  2. 3

    00 לשירותך… משטרת ישראל עם הפנים לציבור. טוב שיש להם פרצוף להראות בציבור. אם היתה מזדהה כעיתונאית היתה משוחררת במקום… בטח פניות הציבור ומי יבדוק? מח"ש. ויסגרו את התיק בלחש.. שוטר בודק שוטר! לא פלא שהגוף המסואב הזה נמצא בתחתית באמון הציבור…

  3. 2

    השוטרים כבר מזמן מרגישים מעל החוק , אין מספיק מנגנון חוקי שמרתיע אותם, אין אפשרות לאזרח לתבוע אותם אישית על התעללות אלא רק דרך מח"ש ובמח"ש זה עובד כמו במח"ש כידוע לכולם.
    וזה לא רק כלפי אזרח (במקרה הזה עיתונאית) זה אפילו יותר גרוע כלפי בכירים פוליטים, כאשר חוקר יכול להדליף חומר בניגוד לחוק והוא אף פעם לא עומד לדין! יש דבר יותר הזוי מזה? חייבים לסדר את זה החקיקה ולהרחיב את הכלים שאפשר להפעיל נגד שוטר שעובר על החוק נגד אזרח או בהדלפות נגד נבחר ציבור. אחרת שמה של המדינה יוחלף למדינת משטרה.

  4. 1

    כמורה ובוחן מלמד את תלמידי לא לעצור כשאין שוליים והדבר מסכן אותי .תלמדי שהגיעו לבתי משפט יצאו זכאים והשוטר ננזף.כמו כן תפקידו של השוטר לצאת מהנידת ולהגיע לאזרח ולא הפוך. זו עבודתו.ולא עבודתנו.מציע לך להגיע לבית המשפט ולבדוק גם את מכשיר המהירות. לאור התנהגותו המחפירה.